Sabtu, Maret 01, 2014

RAHASIA SURAT YASSIN AYAT KE 58




Barang siapa yang membaca
YAASIN sepenuhnya dan pada ayat
ke 58 surah tersebut 'SALAAMUN
QAULAN MIN RABBIN RAHIM'
diulang sebanyak 7 kali untuk 7
niat baik, Insya Allah dengan izin
Yang Maha Esa dan Maha Kuasa,
semua hajat kita akan dikabulkan.

Jika boleh niatkan seperti ini :
1) YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan
dosa-dosaku dan saudara-saudaraku

2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, karuniakan
aku isteri, suami, anak-anak yang
soleh dan mencintai islam

3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, karuniakan
aku rezeki yang berkat, kerja yang
baik dan berjaya didunia dan
akhirat

4) YA-ALLAH YA-JABBAR, kabulkan
hajat penghantar maklumat yang
aku dapat ini

5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR,
jauhkan aku dari sifat khianat dan
munafiq dan miskin

6) YA-ALLAH YA-WADUUD,
karuniakan aku dan seluruh umat
Muhammad yang beriman
kesehatan lahir batin

7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL
IKRAM, kabulkanlah semua
hajatku, dan ridhaikanlah aku.....

Aamiin Ya Allah.


sumber : Strawberry

Tidak ada komentar: